یکی از مشاغل پردرآمدی که امروزه مورد توجه مردم قرار گرفته، فریلنسری است. کسی که در این زمینه فعالیت دارد می‌تواند در هر زمانی که خواست کار کند. او محدودیتی در زمان و مکان شغل خود ندارد و تحت هر شرایطی کار خود را انجام می‌دهد. برای این شغل نیاز به یک سیستم یا گوشی هوشمند است. سایت‌های زیادی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به درآمد رسید. با سامانه طراحی سایت پایدار وب همراه باشید تا چند سایت معتبر را برای شما معرفی کنیم.

تفاوت سایت‌ های فریلنسری ایرانی و خارجی

یکی از تفاوت‌های بسیار مهم سایت‌های ایرانی و خارجی، نحوه کار با آن‌هاست. برای کار کردن با سایت‌های خارجی باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشید. سایت‌های ایرانی نحوه کار راحتی داشته و برای درآمد در خارج مناسب هستند. تبدیل کردن دلار به ریال توسط سایت‌های ایرانی نسبت به خارجی کمتر است. از آنجایی که سایت‌های خارجی درآمد بیشتری نسبت به سایت‌های ایرانی دارند افراد مسلط به زبان، ترجیح می‌دهند سایت‌های خارجی را انتخاب کنند. هر چه زمان بیشتری برای این شغل وقت بگذارید باعث درآمد بیشتر شما می‌شود.

سایت فریلنسر

یکی از سایتهای پر بازدید که در کشور استرالیا طراحی شده استُ سایت فریلنسر نام دارد. در این سایت می‌توانید در زمینه‌های مختلفی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، حسابداری، طراحی وب و غیره مشغول به کار شد. یکی از مزیت‌های خوب این سایت تنوع در شغل‌هاست که باعث می‌شود بتوانید درآمد بیشتری از آن کسب نمایید. حتما نیاز نیست شما یک حوزه را برای درآمد خود انتخاب نمایید. می‌توانید همزمان در چندین زمینه فعالیت کرده و زمان زیادی برای درآمد خود زمان بگذارید.

 درآمد از طریق این سایت بالا بوده و مورد رضایت کاربران آن شده است. این سایت ۱۰% از درآمد کاربران خود را به عنوان کارمزد از حساب آنها کسر می‌کند. اگر به صورت ماهیانه در این سایت عضو شوید می‌توانید ۵ دلار از کارمزد خود را کاهش دهید. در حال حاضر خدمات دیگری در ارتباط با سرویس‌های خانگی و محلی نیز در این سایت وجود دارد. اضافه کردن مشاغل مختلف باعث شده تعداد کاربران این سایت افزایش زیادی داشته باشد. بسیاری از فریلنسر‌های ایرانی و خارجی از طریق این سایت کسب درآمد می‌کنند.

سایت Upwork

یکی دیگر از سایت‌های خارجی سایت آپورک نام دارد.اینسایت امکان ایجاد پروژه و پیدا کردن یک پروژه را به کارفرمایان خود می‌دهد. در این سایت پروژه‌های بسیار زیادی برای کاربران وجود دارد. می‌توانید در زمینه‌های گرافیکی و کارهای نرم‌افزاری مشغول به کار شوید. شما با توجه به استعداد و توانایی خود می‌توانید یکی از صدها شغلی که در این سایت وجود دارند را انتخاب نمایید.

 هرچه استعداد شما بیشتر باشد پروژه‌های دریافتی را در زمان کوتاهی انجام داده و درآمد بالایی کسب خواهید کرد. این سایت علاوه بر کشور ما در کشورهای دیگر مطرح بوده و کاربران بسیار زیادی از طریق این سایت درامد دارند. عضویت در این سایت برای فریلنسرها هزینه‌ای ندارد. برای اینکه بتوانید از خدمات این سایت استفاده کنید باید ماهانه مبلغ ۱۰ دلار در اکانت خود شارژ کنید. برخی افراد به اشتباه می‌گویند که پس چرا می‌گویید عضویت در این سایت رایگان است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم عضویت رایگان است اما استفاده از خدمات با پرداخت هزینه ‌امکان‌پذیر است. هزینه کمی برای دریافت خدمات دریافت می‌شود و به نفع کاربران است.

سایتPerHourPeople

این‌ سایت تفاوت زیادی با سایتهای دیگر دارد. برای کار با این سایت ابتدا کارفرما جزئیات کار خود را وارد سایت می‌نماید؛ سپس داده‌ها توسط یک هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل شده و مشتری با طراحان پروژه منطبق خواهد شد. ایین باعث می‌شود که بتوانید دقیقا پروژه‌ای دریافت کنید که مطابق میل شماست. در این در این سایت برای ارتقا سیستم انطباق مشتری و فریلنسرها یک بستر مستقل وجود دارد. خدمات این سایت تا  به امروز موفقیت‌های زیادی داشته است.

سایت iWriter

یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی، سایت iWriter نام دارد. شما می‌توانید بر اساس تجربه‌ای که دارید یکی از هزاران پروژه این سایت را برای درآمد خود انتخاب نمایید. این سایت بیشتر برای افرادی که در زمینه تولید محتوا مهارت زیادی دارند مناسب است. اگر تجربه زیادی در نویسندگی و تولید محتوا دارید حتماً برای درامد به این سایت سر بزنید. محتواهای بسیار زیادی از طریق این سایت به کاربران داده می‌شود. درآمد از طریق این سایت محدودیت نداشته و فقط به سرعت عمل شما بستگی دارد.

سایت TopTal


یکی دیگر از سایت‌هایی که در بازار فریلنسرها طرفداران زیادی پیدا کرده است، سایت تاپتال نام دارد. این ‌سایت هزینه‌ای برای ثبت نام از شما دریافت نمی‌کند. با سرعت بسیار بالایی می‌توانید درون این سایت عضو شده و برای درامد بالای خود پروژه‌های مختلفی را دریافت نمایید.

سایت پونیشا

یکی از سایت‌های فریلنسری ایرانی که بازار کار خوبی دارد سایت پونیشا است. می‌توانید با استفاده از یک گوشی هوشمند در هر مکانی که هستید به راحتی درآمد مناسبی کسب نمایید. این سایت در تخصص‌های مختلفی مانند عکاسی، نویسندگی، طراحی، برنامه نویسی، گرافیک و غیره پروژه‌های مناسبی را در اختیار فریلنسر قرار می‌دهد. شما می‌توانید پروژه خود را در این سایت قرار داده و به صورت آنلاین توسط افراد متخصص آن را تحویل بگیرید.

سایت پارسکدرز

یکی از اولین سایت‌های فریلنسری که در کشور ما طراحی شد، سایت پارسکدرز است.این‌سایت امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و امکانات خیلی خوبی برای کاربران خود فراهم کرده است. از جمله مزیت‌های درآمد از طریق این سایت می‌توان به کارمزد اندک، بررسی پروژه‌های کارفرما و امکان کسب درآمد از طریق معرفی فریلنسر اشاره کرد. اگر به دنبال یک شغل با درآمد بالا هستید حتما به این سایت سر بزنید. افرادی که از کارمزدهای بالای سایت‌های ایرانی و خارجی فریلنسری ناراضی هستند از طریق این سایت می‌توانندکارمزد کمی پرداخت کنند.

سایت تایپایران

این سایت یکی از متفاوت‌ترین سایت‌های فریلنسری در کشور ما است. افرادی که در تایپ کردن مهارت بالایی دارند می‌توانند از طریق این سایت درآمد نسبتا خوبی را به دست آورند. پروژه‌هایی که در این سایت قرار دارند بسیار متفاوت و متنوع هستند. شما با ثبت نام در این سایت ابتدا اعتبارسنجی شده و سپس پروژه‌های تایپ در حوزه های مختلف را دریافت خواهید کرد. اگر سرعت تایپ شما بالا باشد می‌توانید درآمد خوبی از طریق این سایت کسب نمایید. تایپ کردن امروزه یک شغل مناسب و راحت محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق یک گوشی هوشمند از تایپ صوتی بهره‌مند شوید. در قسمت‌هایی که نیاز به فرمول‌نویسی دارد می‌توانید از سیستم استفاده نمایید.

 سرعت تایپ فقط بستگی به مهارت و انجام چندین پروژه در طول روز دارد. این شغل برای افراد مبتدی هم مناسب است. اگر میخواهید به صورت یک فریلنسری مبتدی در یکی از سایت‌های ایرانی کسب درآمد کنید، این سایت مناسب است.

سخن پایانی

با توجه به گفته‌های بالا فریلنسری امروزه یکی از شغل های پردرآمد و پرطرفدار در کشور ما و کشورهای خارجی محسوب می‌شود. سایت‌های زیادی در این زمینه پروژه‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. این پروژه‌ها در زمان کوتاه انجام شده و کاربران را به درآمد خوبی می‌رسانند. هر شخص با توجه به مهارتی که دارد می‌تواند یکی از سایت‌های ایرانی و خارجی را برای درآمد خود انتخاب نماید.

 عضویت در برخی از سایت‌ها رایگان و برخی دیگر نیز با پرداخت هزینه همراه است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید حتما سایت‌های خارجی را برای درآمد خود انتخاب نمایید. سایت های ایرانی نیز می‌توانند برای استخراج میزان درآمد شما مناسب باشند. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را درباره این شغل با ما به اشتراک بگذارید. منتظر دیدگاه‌های شما هستیم.