راه‌های درآمد زیادی از طریق سایت وجود دارد. یکی از پلتفرم‌هایی که امروزه به صورت تبلیغاتی فعالیت دارد، گوگل ادسنس نام دارد. این پلتفرم دارای مزایای زیادی نیز هست. در این مطلب سامانه طراحی سایت پایدار وب سعی داریم اطلاعات زیادی درباره معرفی این پلتفرم و مزایای آن برای شما شرح دهیم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب کنید با ما همراه باشید‌.

گوگل ادسنس چیست؟

صاحبان وب سایت با استفاده از گوگل ادسنس می‌توانند تبلیغات زیادی را انجام داده و کسب درآمد کنند. این تبلیغات در زمینه‌های مختلفی انجام می‌شوند. ۶۸ درصد از هزینه کلیک مربوط به سایت‌های منتشر کننده تبلیغات و ۳۲ درصد برای گوگل است. این محیط باعث شده که سایت.های مختلف بتوانند از یک مکان مناسب برای تبلیغات خود بهره‌مند شوند. شناخت فعالیت شرکت‌های مختلف با تبلیغاتی که در گوگل ادسنس انجام می‌شود باعث بازار بهتر بسیاری از شرکت‌ها شده است. 

اطلاعاتی درباره گوگل ادسنس

این پلتفرم متعلق به گوگل بوده و درآمد زیادی برای گوگل تولید می‌کند. ناشران زیادی این محیط را برای تبلیغ انتخاب کرده و بازدید بالایی دارد. تبلیغاتی که درون پلتفرم ادسنس وجود دارند قابل دید در تمامی دستگاه‌ها هستند. می‌توان انواع تبلیغات را در دسکتاپ، موبایل و تبلت مشاهده کرد. هر کلیکی که روی تبلیغات می‌شود باعث درآمد است. ناشران با کلیک‌هایی که توسط کاربران روی تبلیغاتشان انجام می‌دهند، درآمد خوبی به دست می‌آورند. هر فرد بالای ۱۸ سال می‌تواند از این پلتفرم درآمد کسب کند. البته ناگفته نماند که قوانین بسیار زیادی را باید به طور جدی رعایت نماید. 

گوگل ادسنس چگونه کار می ‌کند؟


کار با این پلتفرم طی دو مرحله انجام می‌شود. ابتدا باید یک حساب شخصی در آن ایجاد کنید. پس از آن با کلیک روی تبلیغاتی که در سایت شما قرار دارند، درآمد مناسبی به دست خواهید آورد. درآمد از طریق گوگل ادسنس به عوامل مختلفی بستگی دارد. ترافیک سایت شما و حتی نوع ترافیک اهمیت دارد. تعداد تبلیغ‌کنندگان جایگاه شما و نوع محتواهای موجود در سایت شخصیتان نیز تاثیر زیادی برای درآمد شما دارند.

چگونه شانس خود را برای پذیرش افزایش دهیم؟

اگر سایت شما محتواهای تکراری و کمی داشته باشد قابلیت پذیرش در گوگل ادسنس را ندارید. اگر محتوای اصلی نداشته باشید و قوانین سایت شما مطابق با دستورالعمل‌های گوگل ادسنس نباشد، درخواست شما رد خواهد شد. قوانین که برای پذیرش در گوگل ادسنس باید رعایت شود، شامل این موارد هستند: قرار دادن تعداد زیادی محتوا در سایت و منحصر به فرد بودن محتواها بسیار اهمیت دارد. محتواهای متنی باید علاوه بر عکس و ویدئو درون سایت شما قرار داشته باشند. واحدهای تبلیغاتی باید بالای صفحه شما قرار داشته باشند. قدمت سایت شما هم تاثیر زیادی در پذیرش دارد. باید حداقل سه ماه از قدمت سایت شما بگذرد سپس درخواست بدهید. با توجه به همین قوانین ساده می‌توانید احتمال رد شدن درخواست خود را به شدت کاهش دهید. اگر بازهم با مشکل مواجه شدید حتما از یک فرد متخصص و کاربلد کمک بگیرید و وقت خود را الکی هدر ندهید.

مزیت مهم گوگل ادسنس (درآمد)


یکی از مزیت‌های مهم این پلتفرم درآمدزایی است. با استفاده از گوگل ادسنس می‌توانید بازدهی سایت خود را افزایش دهید. مبلغی که تبلیغ‌کننده برای هر کلیک پرداخت می‌کند و محبوبیت سایت شما روی درآمد تاثیر دارد. گوگل ادسنس به برخی ناشران در صورت تعداد کلیک بالای ماهیانه حقوق می‌پردازد. این روزها هدف اصلی هر شخص افزایش درآمد از هر طریقی است. این که یک پلتفرم مانند گوگل ادسنس وجود داشته باشد که درآمدزایی از طریق آن بسیار راحت باشد، اهمیت ویژه‌ای برای افراد دارد.

محتوا

یکی از مزیت‌های دیگر گوگل ادسنس ارائه خودکار تبلیغات متنی با توجه به سایت شماست. وقتی تبلیغات متنی درون سایت شما قرار گیرد، اعتبار سایت هم افزایش پیدا خواهد کرد. این پلتفرم به صورت خودکار تبلیغات زیادی متناسب به محوریت سایت شما در اندازه‌های گوناگون ارائه می‌کند. شما نیازی ندارید که وقت خود را برای انتخاب تبلیغات هدر دهید. اینکه گوگل ادسنس به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد مزیت و ویژگی ‌اصلی آن است. این کار باعث می‌شود که تاثیر منفی محتوای از دست رفته به حداقل خود برسد.

طرح

طراحی سایت شما و قراردادن تبلیغاتی که به صورت سفارشی و گاهی ضد مطالب سایت شما درون آن قرار می‌گیرد نیز از دیگر فعالیت‌های گوگل ادسنس است. گاهی اوقات این رفتار باعث جذب کاربران و مشتریان یک سایت شده و آمار کلیک تبلیغ نیز بالا می‌رود. تغییر دادن پس زمینه و رنگ و حتی اندازه متن و شکل تغییرات هم توسط کاربران امکان‌پذیر است. این کار باعث می‌شود که کاربران علاقه زیادی به کلیک روی تبلیغات و مشاهده جزئیات بیشتر آن‌ها داشته باشند. وبلاگ‌نویسان ماهر می‌توانند تبلیغات را برای تکمیل طراحی یک سایت به طور کامل تغییر داده و طرح آن را متفاوت کنند.

آمار

آخرین ویژگی که قصد داریم درباره گوگل ادسنس برای شما شرح دهیم، مربوط به آمار دادن این پلتفرم است. یکی از مهمترین ویژگی‌های گوگل ادسنس ارائه آمار دقیق است. گاهی ناشران می‌خواهند اطلاعات زیادی از گوگل ادسنس به دست آورند تا بتوانند بهتر به درآمد برسند. اینکه این پلتفرم به طور دقیق اطلاعات زیادی ارائه می‌دهد اهمیت زیادی برای ناشران دارد. این پلتفرم تمامی اطلاعات وب سایت و درآمد تبلیغات را مشخص می‌کند. ناظران گوگل ادسنس برای دسترسی به آمار بازدیدکننده‌ها و درآمد می‌توانند وارد این پلتفرم کمک بگیرند. اطلاعات دیگری که برای آن‌ها قابل دسترس است شامل درآمد هر کلیک، درآمد کل، شهرت صفحه و محبوبیت تبلیغات فردی می‌شوند. یک درگاه امن برای ناشران وجود دارد که از طریق آن به این اطلاعات دست پیدا می‌کنند.

سخن پایانی

امروزه فضای مجازی راه‌های زیادی برای درآمد به وجود آورده است. یکی از پلتفرم‌هایی که نه تنها برای کاربر درآمد دارد بلکه گوگل هم از طریق آن به درآمد می‌رسد گوگل ادسنس نام دارد. گوگل ادسنس زیر مجموعه گوگل بوده و یک فصای کاربردی محسوب می‌شود. این پلتفرم شامل ویژگی‌ و مزایای بسیار زیادی به خصوص برای ناشران است. درآمد از طریق این پلتفرم کار دشواری نیست. برای اینکه با این پلتفرم بیشتر آشنا شوید می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. کارشناسان ما اطلاعات دقیق‌تری درباره آن در اختیار شما قرار خواهند داد. منتظر دیدگاه شما عزیزان هستیم.