وردپرس، یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا یا cms برای راه اندازی و درج مطالب در یک وبسایت می باشد که می توان سایت های مختلفی را با استفاده از آن طراحی کرد. طراحی سایت با وردپرس در مدت زمان کوتاهی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می تواند صورت بگیرد. در سامانه پایدار شما می توانید درخواست دهید تا سایت خود را با این cms طراحی و راه اندازی کنید. وردپرس به دلیل امنیت بالا، سرعت، آسان بودن کار امروزه در بیش از 60 درصد از وبسایت های دنیا به عنوان مهم ترین CMS شناخته می شود. راه اندازی وبسایت در حوزه های مختلف : فروشگاهی، شرکتی، شخصی و .. توسط WORDPRESS در سریع ترین زمان امکان پذیر است.

طراحی سایت با وردپرس چیست؟

پیش از بررسی طراحی سایت با وردپرس لازم است  معرفی جزئی درباره وردپرس بپردازیم  و با آن آشنا شویم.  این سیستم مدیریت محتوا با استفاده از زبان برنامه نویسی php که یکی از بهترین و پر کاربرد ترین زبان های رایج دنیا می باشد طراحی شده است.  در موضوع طراحی قالب  به دلیل استفاده از قالب های متنوع و افزونه های پرکاربردی مثل المنتور و ویژوال کامپوزر می توان طرح های خود را پیاده سازی کرد. به دلیل حجم پایین وردپرس می توان آن را بر روی هاست های معمولی راه اندازی و پیاده سازی کرد یک سایت وردپرسی را داشت.

 اهمیت افزونه در طراحی سایت با وردپرس

 

افزونه ها به عنوان ریشه  و مهم ترین بخش یک سایت وردپرسی ساخته می شوند که با استفاده از آنها می‌توان بسیاری از قابلیت های مورد نظر را اجرا و پیاده سازی کرد. این افزونه ها را می توان به صورت رایگان و پولی دریافت و نصب کرد که  از مزایای استفاده از افزونه ها در طراحی سایت با وردپرس می‌توان به سهولت کار، افزایش سرعت و بهینه سازی آن اشاره کرد. جالب است بدانید امروز متناسب با بسیاری از  وب سایت ها پلاگین های مورد نظر  برنامه نویسی شده است.  برای نصب این پلاگین ها باید یک سرویس میزبانی  یا همان هاست  با کیفیت خریداری کرد.

زبان php

در طراحی سایت وردپرسی  قسمت بک ‏اندبا استفاده از زبان php راه اندازی می شود. زبان برنامه نویسی php به دلیل امنیت بالا و رایج بودن آموزش آن در طراحی بسیاری از وب سایت ها، بسیار به کار برده می شود. استفاده از زبان php می‌توان بسیاری از عملیات های منطقی مثل ثبت نام کاربران را انجام داده و اطلاعات آنها در دیتابیس را پیاده سازی کند.  از همین رو این زبان با وردپرس بسیار سازگاری داشته و هر ساله آن را می‌توان به ورژنهای بالاتری  ارتقاء داد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

امروزه بسیاری از سایت ها در حوزه فروشگاهی فعالیت می‌کنند و محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. از همین‌رو طراحی وب سایت با وردپرس در حوزه فروشگاهی نیز امکان پذیر است. شما با داشتن همچین وبسایتی می توانید امکانات و محصولات خود را در محیط اینترنت به نمایش  گذاشته و کاربران را به خرید آن تشویق کنید.  در وردپرس قابلیت های بسیاری مثل افزونه ووکامرس فراهم شده است که شما می‌توانید با داشتن آن یک فروشگاه اینترنتی آنلاین را داشته باشید.  همچنین می توانید برای هر کاربر یک پروفایل شخصی ساخته و قابلیت اتصال به درگاه بانکی و خرید آنلاین را نیز با امنیت بالا فراهم کنید.

 طراحی سایت با وردپرس به صورت شرکتی


 بسیاری از کسب و کارها و هدفشان از داشتن یک وب سایت یک رزومه در محیط اینترنت و نمایش خدمات آنها می باشد و محصولی برای فروش ندارد. این نوع سایت ها را می توان با استفاده از وردپرس راه اندازی کرد که هزینه بسیار اقتصادی و ارزان تری نسبت به سایت های فروشگاهی دارند.  در سامانه پایدار می توانید وب سایت خود را به صورت فروشگاهی شرکتی و شخصی سفارش داده و آن را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

اگر سایت خود را با وردپرس راه اندازی کنید شما می توانید از مزیت های بسیار زیادی بهره مند شوید یکی از مهمترین مزایای استفاده از وردپرس عدم نیاز به دانش برنامه نویسی در سطوح بالا می باشد.  از طرف شما برای هر قابلیتی که بخواهید به سایت خود اضافه کنید می‌توانید یک افزونه را نصب و دانلود کرده و با کمترین هزینه به هدف خود برسید. امکاناتی مثل درگاه بانکی پشتیبانی آنلاین پنل کاربری و هر چیزی که به آن فکر کنید در وردپرس وجود دارد. 

آموزش های فراوان

برای وردپرس و سایت هایی که با این سیستم مدیریت محتوا طراحی شده‌اند آموزش های متفاوتی وجود داردو با استفاده از آن شما می توانید هر چیزی را یاد بگیرید.  این قابلیت باعث می‌شود حتی پلاگین هایی که تعداد نصب پایینی دارند اما برای آنها اموزش وجود دارد بر روی سایت شما نصب شده و از مزایای آن استفاده کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

یکی دیگر از مهمترین مواردی که در طراحی سایت به آن اشاره می‌کنیم هزینه طراحی و راه اندازی می باشد.  اگر شما دانش کافی را برای راه‌اندازی سایت وردپرسی داشته باشید می توانید با کمترین هزینه و داشتن یک قالب آماده سایت خود را پیاده سازی کنید.

 اما اگر قابلیت های حرفه ای تر و پیشرفته ترین نیاز دارید که ممکن است با زبان برنامه‌نویسی درگیر شوید می توانید این کار را به یک متخصص طراحی سایت یا سامانه طراحی سایت پایدار واگذار کنید.  هزینه و تعرفه طراحی سایتی که سامانه پایدار و برای کاربران در نظر گرفته است به دلیل شرایط اقتصادی ایران در بهترین و بهترین حالت بررسی و سنجیده می شود.  با این حال برای دریافت نرخ طریق قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

 مدت زمان طراحی سایت وردپرسی

 اگر دوست دارید بدونید تا یک سایت وردپرسی چقدر زمان نیاز دارد تا تکمیل شود، باید به نحوه انجام و طراحی سایت ویژه‌ای داشته باشید. یکی از سوالاتی که در این زمینه برای شما پیش می آید این است که طراحی را یک نفر انجام داده یا توسط یک تیم برنامه نویسی پیگیری می شود. طبیعتاً هر چه تعداد افرادی که بر روی یک پروژه کار می کنند بیشتر باشد سرعت آن نیز افزایش می یابد. پس اگر برای داشتن سایت خود عجله دارید می توانید از طریق پایدار وب  سایت خود را سفارش داده و آن را تحویل بگیرید.

جمع بندی

طراحی سایت با وردپرس در بسیاری از کشورهای دنیا امروزه حرف اول را می‌زند و می توان انواع و اقسام سایتها را با استفاده از آن راه اندازی کرد.  این سیستم مدیریت محتوای محبوب یعنی وردپرس همانند رقیب خود یعنی جوملا دارای افزونه های می‌باشد که کارها را آسان کرده است.  در موضوع طراحی سایت شما باید به موارد بسیار زیادی مثل امنیت سرعت و کیفیت سایت خود توجه  کنید.سامانه طراحی سایت پایدار با استفاده از روش‌های نوین برنامه نویسی یک سایت در زمینه های مختلف را با سرعت و امنیت بالا به صورت کاملاً اقتصادی به شما تحویل می دهد و می توانید کسب و کار آنلاین خود را توسط آن مدیریت کنید.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

هزینه راه اندازی سایت با وردپرس بسته به نوع سایت شما و قابلیت هایی که برای آن نیاز دارید، تعیین می شود. با این حال برای بررسی قیمت دقیق با ما در ارتباط باشید.

مزایای وردپرس نسبت به جوملا و طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی دیگر چیست؟

استفاده از افرونه های پر کاربرد، محبوبیت بالا، سرعت، امنیت و آسان بودن کار با آن، از مهم ترین تفاوت های وبسایت های وردپرسی است.