امروزه سایت های مختلفی در کشور ایران یا سایر کشور های دنیا در حال توسعه و طراحی می باشند که با توجه به فعالیت پایدار ثبت در حوزه طراحی سایت، قصد داریم به بررسی سایت شرکت حسابداری بپردازیم. طراحی سایت شرکت حسابداری همانطور که از اسمش مشخص است، برای شرکت هایی می باشد که در حوزه محاسبه صورت های مالی، حسابداری، ارائه نرم افزار های حسابداری و... فعالیت می کنند و قصد دارند تا دایره مشتریان خود را افزایش بدهند. داشتن یک وبسایت کار بسیار ساده ای می باشد اما طراحی سایت بر اساس اصول و قواعد مشخص، کار هر کسی نیست و بهتر است تا آن را به متخصص این حوزه واگذار کنید. در این مقاله به بررسی هزینه طراحی سایت شرکت حسابداری، مراحل و هر آنچه که نیاز است، خواهیم پرداخت.

طراحی سایت شرکت حسابداری چیست؟

فرآیند و پروسه ای که طی مدت زمان مشخصی انجام می گیرد تا شما یک وبسایت در زمینه ارائه خدمات حسابداری داشته باشید را طراحی سایت شرکت حسابداری می گویند. این پروسه می تواند توسط خود شما، یک برنامه نویس یا سامانه پایدار انجام شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. اگر شما سایت شرکت خود را به ما واگذار کنید می توانید با خیال راحت یک وبسایت حسابداری که با آخرین متد ها و روش های برنامه نویسی روز دنیا سازگار است، تحویل بگیرید. از طرف دیگر با پشتیبانی سریع و 24 ساعته ما می توانید در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی، در اسرع وقت با ما ارتباط برقرار کنید. یا هر ویژگی یا طرحی که برای سایت خود در نظر دارید را پیاده سازی نمایید.

یک وبسایت شرکت حسابداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد


طراحی سایت شرکت حسابداری بر اساس اصول و ویژگی های خاصی باید صورت بگیرد، برای مثال اگر شما صرفا خدمات حسابداری ارائه می دهید، بهتر است تا راه های ارتباطی و تعرفه های خود را مشخص کنید. اگر هدف شما از راه اندازی وبسایت فروش نرم افزار های حسابداری است، باید به موضوعات مختلفی توجه داشته باشید. برای مثال یک درگاه بانکی نیاز دارید که کاربران بتوانند بصورت اینترنتی سفارشات خود را انجام دهند. نیاز به صفحاتی دارید تا برنامه های شما به صورت کامل بررسی و توضیح داده شوند. پشتیبانی نرم افزار و خدمات پس از فروش نیز در کنار طراحی سایت شرکت حسابداری، نکته ایست که نباید از آن غافل شد.

حسابداری، امری جدا نشدنی از زندگی بشر

حساب و کتاب و ریاضی از ابتدای کودکی تا آخر عمر، در میان همه افراد جایگاه خود را دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. از طرفی با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی و رشد وبسایت های مختلف، بسیاری از کسب و کار های اینترنتی شده و افراد زیادی امروزه قصد تاسیس و طراحی سایت برای شرکت حسابداری خود دارند. این اقدام مانند خرید یک مغازه در بازار تهران می باشد که مشتریان می توانند با مشاهده سایت های مختلف، بهترین آن را انتخاب کنند و با ورود به آن به خرید یا درخواست خدماتی بپردازند.

مزایای طراحی سایت شرکت حسابداری

  • کاهش فرآیند های اضافی برای فروش محصول
  • افزایش مشتریان 
  • در آمد بیشتر از بازدید کاربران
  • قابلیت فروش اینترنتی
  • معرفی کسب و کار خود بصورت خلاصه در اینترنت
  • برند سازی 
  • تبلیغات گسترده
  • هزینه مناسب

مدت زمان طراحی سایت شرکت حسابداری


در زمینه راه اندازی وبسایت، بصورت کلی نمی توان یک زمان دقیق را اعلام کرد، اما اگر شما بصورت شفاف و دقیق نیاز هایی که از سایت انتظار دارید را تعیین کرده باشید، یک بازه زمانی با اختلاف چند روزه به شما اعلام می شود. در زمینه راه اندازی سایت برای خدمات حسابداری بهتر است تا بیشتر به کیفیت سایت توجه داشته باشید تا سرعت و کمیت آن، چرا که با یک بار صرف زمان و هزینه یک سایت با کیفیت را تا آخر عمر در اختیار دارید و می توانید با فعالیت بر روی آن کسب در آمد کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره مدت زمان طراحی سایت می توانید با پایدار وب در ارتباط باشید.

پیش نیاز های سایت شرکت حسابداری

برای راه اندازی سایت در هر زمینه ای به چند پیش نیاز مهم باید توجه داشته باشید تا بهترین سرویس و خدمات را پیاده سازی کنید. اولین محصولی که برای طراحی سایت نیاز است، خرید هاست با کیفیت می باشد که ما می توانیم آن را برای شما با ارزان ترین قیمت تهیه کنیم.

خرید دامنه مناسب برای سایت حسابداری

تهیه یک دامنه با اسم مناسب و مرتبط به حوزه کاری شما، دومین مرحله از راه اندازی وبسایت در حوزه شرکت حسابداری می باشد. دامنه ها در انواع مختلفی ارائه می شوند که برای کشور ایران می توانید از دامنه های ir استفاده کنید.

پشتیبانی شرکت

توجه به پشتیبانی 2 شرکت، موضوعی بسیار مهم است. اول پشتیبان شرکتی که از آن هاست را می خرید و دوم پشتیبان طراحی سایت شما. شما با هر دوی آنها بصورت مستقیم در ارتباط هستید و اگر از نظر کیفیت، مناسب نباشند، قطعا دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

جمع بندی

طراحی سایت شرکت حسابداری برای مدیران و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، موضوعی مهم و تقریبا ضروری است. پایدار وب به دلیل تجربه بالا در پیاده سازی پروژه های طراحی سایت می تواند با بهترین قیمت و ارزان ترین هزینه، در سریع ترین زمان یک وبسایت با کیفیت را مطابق با انتظارات شما تحویلتان دهد تا از آن به نحو احسن استفاده کنید. همچنین حضور برنامه نویسان و کارشناسان متخصص بصورت 24 ساعته باعث می شود تا اعتماد شما به پاسخگویی و رفع مشکلاتتان افزایش پیدا کند.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت شرکت حسابداری چقدر است؟

برای اعلام نرخ هزینه و قیمت ها می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مزایای داشتن سایت شرکت حسابداری چیست؟

کسب در آمد، برند سازی، افزایش فروش از مهم ترین مزایای این سایت می باشد.