فرض کنید شما قصد خرید دوچرخه برای خودتان یا فرزند و اعضای خانواده دارید و برای تهیه آن چند مرکز اصلی را می شناسید. خرید و فروش سنتی یک محصول مثل دوچرخه از سالیان قبل امری رایج است، اما اگر به زمان حال بنگریم، خرید اینترنتی از وبسایت هایی که در حوزه ارائه دوچرخه فعالیت می کنند، بسیار رایج شده است.

طراحی سایت فروش دوچرخه برای فروشگاه ها و مغازه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، می تواند دایره فروش محصولاتشان را افزایش داده و در نتیجه در آمد آنها افزایش پیدا کند. امروزه بسیاری از افراد پیش از مراجعه حضوری برای خرید دوچرخه، از طریق وبسایت های مختلف اقدام به مشاهده مشخصات و ویژگی های آن می پردازند و پس از تحقیق و بررسی، ممکن است بصورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید آن کنند. 

ما در این مقاله از پایدار وب قصد داریم به مواردی در باره مزایای طراحی سایت فروش دوچرخه و نکات مهم در این حوزه بپردازیم.

طراحی سایت فروش دوچرخه چیست؟

واژه بسیار مرسوم طراحی سایت، به منظور فراهم کردن و تهیه بستر مناسبی که منجر به بالا آمدن یک محیط برای ارائه محصولات شما به کاربران اینترنت، می باشد. در واقع با راه اندازی و طراحی وبسایت فروش دوچرخه، شما می توانید در محیط گوگل و سایر موتور های جستجوگر، انواع و اقسام مدل های دوچرخه خود را به نمایش گذاشته و کاربران بتوانند آن ها را مشاهده و در صورت نیاز، خریداری کنند. این اقدام با استفاده از دانش برنامه نویسی و طراحی قابل پیاده سازی است و امروزه روش های زیادی برای آن وجود دارد. شما می توانید سایت خود را به تنهایی طراحی کرده یا آن را به مجموعه پایدار وب واگذار کنید. در این مسیر باید به نکات مهمی توجه کنید که بازدهی سایت شما بیشتر و بهتر شود.

نکات مهم در طراحی سایت فروش دوچرخه


نکات بسیاری وجود دارد که شما می توانید با در نظر گرفتن آن برای وبسایت خود، عملکرد آن را بهبود ببخشید. زمانی که کاربر قصد تهیه یک محصول از جمله دوچرخه در سایز های مختلف ورنگهای متنوع دارد، سراغ سایتی می رود که محصولات آن تکمیل و تنوع بیشتری داشته باشید. پیش از همه این موارد باید در نظر داشته باشید که چه سایتی به کاربر نمایش داده می شود تا اصلا بتواند اجناس خود را به فروش برساند.

سرعت وبسایت

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در طراحی سایت فروش دوچرخه وجود دارد، سرعت وبسایت می باشد. اگر من یا شما یک صفحه را باز کنیم و با یک تصویر سفید مواجه شویم، فورا آن را می بندیم و سراغ سایت دیگر می رویم. خلاف این موضوع را بررسی کنید، در حالی که کاربر روی سایت کلیک می کند، فورا صفحه برایش نمایش داده می شود و تمام محصولات را به راحتی می تواند انتخاب و خریداری کند.

 حال اینکه سرعت یک سایت طبق چه فاکتور هایی تعیین می شود، به زبان ساده می توان به: بارگذاری نمایش سایت، سرور و هاست مناسب، زبان برنامه نویسی و کد نویسی بهینه اشاره کرد. ما در سامانه طراحی سایت پایدار وب با بهره مندی از متد های جدید، بهینه سازی سایت را برای شما از صفر تا صد انجام خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

محصولات متنوع


اگر قصد شما فروش دوچرخه است، باید دسته بندی آن را در نظر داشته باشید تا کاربر بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. از طرفی کلیه مشخصات لازم برای خرید دوچرخه از جمله: رنگ، سایز لاستیک، برند، گارانتی، لوازم جانبی و مواردی این چنین را در نظر بگیرید. وقتی شما تمامی سایز های موجود برای دوچرخه را در نظر بگیرید، کاربر با خیالی راحت تر اقدام به خرید محصولات شما می کند و می توانید در آمد خود را افزایش دهید.

امنیت حساب کاربری و وبسایت فروش دوچرخه

موضوع بعدی که در طراحی سایت فروش دوچرخه باید در نظر بگیرید، امنیت داده های وبسایتتان می باشد. یک تیم برنامه نویسی با تجربه یا یک سامانه طراحی سایت با کیفیت می تواند امنیت سایت شما را تا بالا ترین حد، تضمین کند. دلیل اینکه روی امنیت سایت تاکید می شود، این است که کاربری که در سایت شما ثبت نام کرده یا می خواهد از طریق درگاه بانکی هزینه را واریز کند، ممکن است با خطرات نفوذ و هک شدن مواجه شوند. از طرف دیگر ممکن است کل زحمات شما در صورت رعایت نکردن موارد و نکات امنیتی، یک روزه از بین برود.

هزینه طراحی سایت فروش دوچرخه 

یکی از پرسش های پر تکراری که در سر تا سر وب به دنبال جواب آن هستیم، هزینه طراحی سایت فروش دوچرخه است که کاربران از ما می پرسند. برای در نظر گرفتن و سنجش هزینه طراحی سایت فروش دوچرخه باید به موارد متنوعی توجه داشته باشید. این موارد می تواند شامل : زبان برنامه نویسی مورد نظر شما، تعداد صفحاتی که برای سایت طراحی می شود، پشتیبانی، درج محتوا، هزینه هاست و دامنه و مواردی این چنین را در نظر بگیرید. با این حال اگر می خواهید بصورت دقیق برنامه ریزی کنید و هزینه را بدست بیاورید، با کارشناسان ما در پایدار وب تماس بگیرید.

پشتیبانی طراحی سایت فروش دوچرخه

یکی از نکاتی که بسیاری از کسب و کار ها و وبسایت ها به آن توجه نمی کنند، موضوع پشتیبانی سایت است. پشتیبانی می تواند شامل: پشتیبانی از کاربر و پشتیبانی از سایت شما شود. ما در سامانه طراحی سایت خود پشتیبانی از وبسایت را برای کاربران خود فراهم می کنیم که بر اساس قرارداد می تواند تنظیم شود. شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکل یا نیاز به راهنمایی از طریق پشتیبانی 24 ساعته با ما در تماس باشید تا در سریع ترین زمان آن را برطرف کنید.

جمع بندی

اگر با خواندن این مقاله از وبلاگ ما سوالات شما برطرف شد و توانستید تصمیم در باره شروع طراحی وبسایت خود کنید، می توانید همین حالا شروع کرده تا از رقبای خود در زمینه فروش دوچرخه بصورت اینترنتی از وبسایت پیشی بگیرید. اگر سوالات بیشتری در باره طراحی سایت فروش دوچرخه دارید، می توانید بصورت رایگان و 24 ساعته با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید. هزینه، شرایط، مدت زمان، پشتیبانی و تمام موارد را با کیفیت بالا می توانید با سامانه ما تجربه کنید.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت فروش دوچرخه چقدر است؟

برای دریافت اطلاعات کامل در باره هزینه طراحی سایت فروش دوچرخه، با ما در تماس باشید تا متناسب با شرایط شما بهترین قیمت و تعرفه را تقدیم شما کنیم.

مدت زمان طراحی سایت فروش دوچرخه چقدر است؟

تخمین مدت زمانی که یک وبسایت می تواند طراحی شود، بستگی به تعداد صفحات، نوع وبسایت، محصولات و عواملی این چنین دارد که می توانید آن را بازه ای بین یک هفته تا یک ماه و بیشتر آن را در نظر گرفت.