امروزه کانال های فروش محصولاتی مثل عروسک و سایر موارد، بسیار گسترش یافته است و یکی از روش های ایده آل و مناسب برای اینکار، طراحی سایت فروش عروسک می باشد که در این مقاله از سامانه پایدار وب قصد داریم به معرفی و تحلیل آن بپردازیم. با هزینه های طراحی سایت فروشگاهی عروسک آشنا شویم و ببینیم چه چالش هایی در مسیر پیش و روی ما قرار دارد.

 همچنین شما قادر خواهید بود در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان طراحی سایت داشتید، بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در پایدار وب تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند. بصورت کلی با طراحی وب سایت فروشگاهی محصولات شما اعم از : عروسک های مختلف، قابل نمایش در محیط اینترنت بوده و می توان بصورت اینترنتی و آنلاین آن ها را به فروش رساند.

چگونه می توانم یک وبسایت فروش عروسک را طراحی کنم؟

پیش از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که روش های مختلفی برای راه اندازی یک وبسایت وجود دارد که تمامی آنها نیاز اطلاع از موارد پایه و مرتبط به حوزه برنامه نویسی، طراحی و بهینه سازی دارند. اگر علاقه مند به این زمینه هستید شما می توانید به تنهایی در مسیر یادگیری طراحی سایت قدم گذاشته و با تمرین به این مهارت دست پیدا کنید. 

اما اگر جزو آن دسته از افراد هستید که زمان کافی برای یادگیری را ندارید و دوست دارید تا طراحی سایت فروش عروسک خود را به شخص دیگری واگذار کنید، بهتر است با استفاده از یک تیم طراح وبسایت، فروشگاه اینترنتی با کیفیتی را راه اندازی کنید. این قابلیت باعث می شود از نظر خروجی و مدت زمان انجام کار، نتیجه بهتری را رقم بزنید. پس اگر قصد دارید از این مسیر اقدام کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

مزایای طراحی سایت فروش عروسک

 

خب میرسیم به بحث مزیت هایی که طراحی یک وبسایت فروشگاهی در زمینه عروسکهای مختلف برای ما دارد. آیا به صرفه است که هزینه کنیم و سایت شخصی خود را داشته باشیم؟ با یک مثال خوب می توان این موضوع را توضیح داد. زمان های قدیم را در نظر بگیرید که یک زمین یا مغازه ای بوده که همیشه پدر بزرگ شما آن را نخریده و الان ارزش میلیاردی دارد. طراحی سایت و داشتن یک فروشگاه آنلاین نیز دقیقا به همین شکل است. 

هر چقدر شما دیرتر وارد این حوزه شوید، از مزایای کاربردی داشتن فروشگاه اینترنتی عروسک بی بهره خواهید بود. برای همین توصیه می کنیم با بررسی های دقیق در این مسیر قدم بگذارید. از مهم ترین مزایای این کار، کسب در آمد بیشتر و افزایش فروش محصولات و شناخته شدن در سطح ایران یا سایر کشور ها می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید نمایندگی نیز تاسیس کنید.

هزینه طراحی سایت فروش عروسک چقدر است؟

یکی از مهم ترین مباحثی که در هنگام بررسی طراحی سایت با آن مواجه می شویم، هزینه و قیمت آن می باشد. این که بر اساس چه فاکتور هایی هزینه های طراحی وبسایت فروش عروسک تعیین می شود و بهترین قیمت را از کجا می توان پیدا کرد. بصورت ساده به شما بگویم زمانی که انتظارات از یک وبسایت بالا باشد، یعنی بصورت کاملا صفر تا صد کد نویسی شده ویک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای درج مطالب در سایت طراحی شود، هزینه بالا می رود. 

اما زمانی که با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای وردپرسو جوملا قصد پیاده سازی یک وبسایت را داشته باشید، طبیعتا هزینه های شما نیز کاهش پیدا می کند. با این حال این موضوع ممکن است کمی برای شما جای سوال داشته باشد، برای توضیحات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

ویژگی های سایت فروشگاهی عروسک


یک وب سایت مناسب باید از فاکتور های کمی و کیفی مناسبی بهره مند باشد تا بتواند به کسب درآمد رسیده و شما را به سود دهی برساند. از همین رو باید در قدم اول به طرح و ظاهر وبسایت فروش عروسک خود دقت کنید. اینکه کاربر بتواند به راحتی بین محصولات جستجو کند و کالای مورد نظر خود را پیدا کند، موضوع مهمی است که کمتر کسی به آن توجه می کند.

 در گام های بعدی باید به مواردی مثل سرعت وبسایت، امنیت، تنوع محصولات و نحوه ارسال به مشتری توجه داشته باشید. فرض کنید مشتری قصد خرید از شما را دارد و یک عروسک را انتخاب می کند، در این حالت کاربر باید به درگاه بانکی متصل شده و هزینه عروسک را پرداخت کند. پس شما باید زیر ساخت های این مسیر را فراهم کرده تا به راحتی عملیات خرید صورت بگیرید. با این حال اگر به راهنمایی بیشتری در این باره نیاز دارید، می توانید امور را به برنامه نویسان ما در سامانه پایدار واگذار کنید.

ارسال محصولات به منزل مشتری

یکی از خدماتی که کمتر فروشگاه اینترنتی به آن توجه کرده است، قابلیت ارسال محصولات بصورت رایگان است. اگر بتوانید فروش خود را گسترش دهید و در وبسایت فروش عروسک، سفارش های زیادی را دریافت کنید، قادر هستید تا با ارسال رایگان محصولات از طریق پست، درآمد خود را افزایش داده و از مزایای آن بهره مند شوید. پتانسیل های رشد بسیاری وجود دارد که کمتر کسی به آن توجه کرده است و می توان با استفاده از آنها، یک فروشگاه اینترنتی را در سایت خود مدیریت و بهینه سازی کنید.

پیش نیاز های طراحی سایت فروش عروسک

از مهم ترین پیش نیاز هایی که برای راه اندازی یک وبسایت نیاز است، خرید هاست و دامنه است که ما می توانیم این کار را برای شما با قیمت ارزان و اقتصادی، انجام دهیم. یک آدرس دامنه دلخواه اسم شما، خریداری می شود و یک فضای میزبانی تحت عنوان هاست نیز در نظر گرفته می شود. با این 2 مورد قادر خواهید بود تا فروشگاه خود را پیاده سازی کنید.

سوالات متداول

چگونه می توان از طراحی سایت فروش عروسک به کسب در آمد رسید؟

شما در قالب یک فروشگاه اینترنتی می توانید عروسک های خود را به سر تا سر ایران ارسال کرده و از کسب در آمد بهره مند شوید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با شرکتی تفاوت دارد؟

بله! سایت های فروشگاهی به دلیل قابلیت های بیشتری که دارند، از سایت های شرکتی اندکی گران تر هستند که البته ما در پایدار وب، اقتصادی ترین تعرفه ها را در نظر گرفته ایم.