خرید و فروش ماشین یا خودرو از سالیان دراز در کشور ایران به عنوان یکی از روش های کسب در آمد شناخته می شود که امروزه روش های مختلفی برای کسب در آمد از این طریق به وجود آمده است. با طراحی سایت فروش ماشین می توان به خرید و فروش این وسایل نقلیه در مدل های مختلفی پرداخت و شاید شما برای اینکار معمولا از پلتفرم دیوار استفاده می کردید. امروزه با پیشرفت وبسایت هایی که بصورت تخصصی در این امر فعالیت می کنند، می توان از آنها بصورت مستقیم راهنمایی گرفت و در صورت نیاز اقدام به خرید وسیله یا خودروی دلخواه کرد. طراحی وبسایت می تواند باعث افزایش درآمد شما بصورت اینترنتی و دور کاری شده که برای آن باید برنامه ریزی کرده و موارد مهمی را در نظر بگیرید.

طراحی سایت فروش خودرو چیست؟

طراحی و پیاده سازی وبسایتی که در زمینه فروش خودرو در مدل های مختلفی فعالیت کند، کاری زمان بر و حرفه ای می باشد که نیاز به دانش برنامه نویسی و رعایت اصول طراحی دارد. به کلیه اقداماتی که باعث می شود تا یک سایت در حوزه وسایل نقلیه مثل: خودرو داشته باشید ( شامل: برنامه نویسی و طراحی ) طراحی سایت فروش خودرو گفته می شود. این امر با هزینه های مختلفی انجام می گیرد و کاربران همیشه به دنبال ارزان ترین قیمت هستند. باید در نظر داشته باشید که صرفا هزینه را به عنوان مهم ترین عامل نگاه نکنید، بلکه کیفیت یک وبسایت می تواند زیر ساخت کسب و کار شما را تقویت کرده و از آن بهره مند  شوید. با این حال ما در پایدار وب با بهترین و ارزان ترین قیمت، وبسایت مورد نظر شما را در تمامی حوزه های راه اندازی می کنیم.

مزایای طراحی سایت فروش خودرو


فرض کنید که قصد خرید یک خودرو یا ماشین را دارید، یکی از روش هایی که امروزه اغلب مردم از ان استفاده می کنند، سرچ در گوگل یا استفاده از دیوار می باشد.  پلتفرم های موبایلی رفته رفته جای خود را به سایت ها خواهند داد چرا که گوگل پشتوانه قوی برای وبسایت ها می باشد و نمی توان این امر را نادیده گرفت. با این حال شما می توانید در کنار یک پلتفرم معروف و برند مثل دیوار، محصولات خود را نیز به فروش برسانید و از طریق طراحی سایت خود، در آمد زایی کنید. با تاسیس هر نوع وبسایتی شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی در محیط گوگل هستید و می توانید از طریق فروش محصولات و خدمات خود بصورت آنلاین، کسب در آمد کنید. با فعالیت جدی نیز میتوانید سایت خود را به عنوان یک برند محبوب در بین مردم معرفی نمایید.

هزینه طراحی سایت فروش خودرو

خرید و فروش خودرو همیشه یک بازار بسیار داغ و جذاب برای مردم کشور ما بوده است و باید در نظر داشته باشید، طراحی وبسایت در این زمینه شامل هزینه می باشد. هزینه هایی که برای راه اندازی سایت در این حوزه باید پرداخت کرد، هزینه طراحی سایت، درج محتوا، برنامه نویسی، خرید دامنه و خرید هاست می باشد. برای اطلاع جزئی از این موارد می توانید با کارشناسان ما در سامانه پایدار در تماس باشید تا به صورت کامل به هرکدام از این موارد بپردازند.

ویژگی های سایت فروش خودرو، به یک یا دو مورد ختم نمی شود و برای راه اندازی آن باید چک لیستی از موارد بسیار مهم را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال همیشه سعی کنید تا کاربر را درک کرده و مواردی که به آن نیاز دارد را در پیش و روی او قرار دهید. در حوزه خرید و فروش ماشین، باید در نظر داشته باشید که قیمت و هزینه خودرو برای مشتری مهم است، پس سعی کنید همیشه وسایل نقلیه ای که در سایت خود منتشر می کنید را با درج قیمت، به کاربر تحویل بدهید. 

درج مشخصات کامل خودرو در سایت فروش خودرو


زمانی که یک نفر قصد خرید یک ماشین در مدل های مختلف را دارد باید ابتدا از مشخصات کامل آن مطلع شود. سایت شما می تواند در کنار طراحی، به این موارد نیز اشاره کرده تا کاربران زیادی را جذب خود کند. برای مثال به مشخصات ماشین مثل: تعداد سرنشین، رنگ، آپشن ها، نوع صندلی، دزدگیر، روکش و عواملی این چنین اشاره کنید تا سایت بهتری برای ارائه به مردم داشته باشید.

وضعیت بدنه

وضعیت بدنه یک خودرو در هزینه آن و تمایل خرید کاربر بسیار تاثیر گزار است. پس این امر را به هیچ وجه نادیده نگیرید و سعی کنید اگر خودرو های دست دوم به فروش می رسانید، با صداقت کامل به وضعیت بدنه آن  اشاره کنید. طراحی سایت فروش خودرو جدا از ارائه محصولات، نیاز به اعتماد سازی نیز دارد که به این نکته بپردازید.

نحوه پرداخت

اگر کاربر شما یک خودرو را متناسب با رنگ، قیمت و وضعیت آن خریداری کرد، نحوه پرداخت آن به چه شکل است؟ پاسخ به این سوال یکی از مهم ترین مواردیست که باید در صدد جواب دادن به آن بربیایید. مزایای خرید حضوری به نسبت اینترنتی چیست و چگونه با این چالش رو به رو شوید؟ تمامی این موارد می تواند باعث ایجاد حس تمایز و اعتماد سازی در بین سایت های مختلف شود که قاعدتا هر کدام که مسیر بهتری را طی کنند، نتیجه مناسب تری را نیز دریافت خواهند کرد.

مدت زمان طراحی سایت فروش خودرو

فروش خودرو از طریق وبسایت، نیاز به طراحی موادی مثل: ظاهر وب سایت، اتصال به درگاه، بهینه سازی اولیه، درج محتوای اولیه و مواردی این چنین دارد. زمانی که کلیه این موارد را بصورت کامل پیاده سازی و طراحی کنیم، بازه ای بین 2 هفته تا 1 ماه متغیر می باشد. برای اطلاعات بیشتر در باره نحوه محاسبه مدت زمان، می توانید با کارشناسان پایدار وب در تماس باشید.

جمع بندی

هزینه طراحی سایت فروش خودرو در ایران به نسبت کشور های خارجی، بسیار ارزان تر بوده و بهتر است تا اگر قصد فعالیت در محیط اینترنت را دارید، حتما سایت خود را نیز راه اندازی کنید. برای طراحی وب سایت فروش ماشین، عوامل و مواردی که در این مقاله بررسی کردیم را به دقت مطالعه کرده تا نتیجه مناسبی از کسب و کار اینترنتی خود دریافت کنید.

سوالات متداول

آیا می توان هزینه طراحی سایت فروش خودرو را قسط بندی کرد؟

برای اطلاع از شرایط پراخت و هزینه های طراحی وبسایت در پایدار وب می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

آیا ایجاد درگاه بانکی در وبسایت کار دشواریست؟

برای دریافت درگاه بانکی نیاز به طی کردن مراحل قانونی می باشد که ما از صفر تا صد شما را راهنمایی می کنیم.