داشتن یک وبسایت با کیفیت و مناسب در زمینه فروش گوشی موبایل های سامسونگ، اپل، هواوی و سایر برند های مطرح دنیا، یکی از روش های کسب در آمد بصورت اینترنتی می باشد. طراحی سایت فروش گوشی موبایل می تواند باعث افزایش فروش و رشد در آمد یک مغازه، شرکت یا فرد شود. به منظور رسیدن به این هدف بهتر است تا با اصول طراحی سایت در این زمینه آشنا شده و از قواعد مناسبی برای آن استفاده کنید. در این مقاله از پایدار وب به بررسی جزئیات طراحی سایت فروش موبایل می پردازیم تا اگر قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی در این زمینه داشته باشید، از اطلاعاتی نسبی بهره مند شوید.

طراحی سایت فروش گوشی موبایل در ایران به چه روش هایی صورت می گیرد؟

زمانی که یک شرکت یا مغازه که در حوزه فروش موبایل، لوازم جانبی در مدل های مختلف فعالیت می کند، قصد دارد تا یک وبسایت داشته باشد، با واژه ای به نام طراحی سایت آشنا می شود. طراحی وبسایت در حوزه فروش موبایل، از طریق دو روش امکان پذیر است که یکی از آنها اقدام به صورت شخصی و توسط خودتان می باشد. این روش نیازمند دانش طراحی سایت داشته و باید با زبان های برنامه نویسی تحت وب آشنا باشید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید در اسرع وقت آن را برطرف کنید. مزایای این روش هزینه کم تر و دسترسی بیشتر شما به وبسایت می باشد. در طرف دوم شما می توانید طراحی سایت خود را به یک شرکت یا فرد برنامه نویس واگذار کنید. این حالت از نظر هزینه و قیمت، تعرفه بیشتری داشته ولی از کیفیت بالایی برخوردار است.

سامانه پایدار و طراحی وبسایت

در صورتی که سایت فروش گوشی موبایل شما توسط پایدار وب طراحی شود، می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید که از مهم ترین آنها :

  • پشتیبانی با کیفیت و شبانه روزی
  • قیمت مناسب طراحی سایت
  • کد نویسی بهینه
  • سرعت بالای وبسایت
  • پیاده سازی و اجرای طرح مورد نظر شما
  • مشاوره و پیشنهادات کاربردی

می باشد. ما در سامانه پایدار با کسب رضایت 98% از کاربران، افتخار بیشترین تعامل و انجام پروژه های طراحی سایت در ایران و خارج را داشته ایم.

امکاناتی که در طراحی سایت فروش موبایل باید در نظر گرفت

همیشه زمانی که وارد یک وبسایت می شویم، توقعات مشخص و از پیش تعیین شده ای در نظر داریم که بهتر است به عنوان حداقل امکانات وبسایت، پیاده سازی و اجرا شود. شما به عنوان کاربر قصد دارید تا پس از ورود به فروشگاه اینترنتی موبایل، با انبوهی از گوشی های متنوع با درج قیمت و مشخصات فنی آن مواجه شوید. پس یکی از مهم ترین موارد رعایت دسته بندی مدل های گوشی و شفاف و واضح بودن محتویات یک صفحه می باشد. ماندگاری کاربر در سایت شما احتمال فروش را افزایش داده و باعث ارتقای رتبه شما در گوگل نیز می شود. پس در طراحی سایت فروش گوشی موبایل، این نکات را در نظر داشته باشید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی موبایل

زمانی که یک سایت در زمینه خرید و فروش گوشی های موبایل اندروید، ای او اس و ... داشته باشید، می توانید از مزایای فروش اینترنتی، در آمد بیشتر، برند سازی، اعطای نمایندگی، مشتری بیشتر و دیده شدن در سرتاسر کشور بهره مند شوید. این قابلیت با طراحی وبسایتی با کیفیت و ایده آل از نظر : سرعت، کیفیت، بهینه سازی و ساختار مناسب بدست می آید. پس بهتر است تا دقت و سلیقه لازم را در این امر به خرج داده تا به یک نتیجه مطلوب یعنی فروش بیشتر برسید.

مقایسه وبسایت وردپرسی فروشگاه اینترنتی موبایل با cms اختصاصی

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که کاربران پایدار وب از ما می پرسند، تفاوت و موضوع مقایسه سایت وردپرسی با سایت هایی که به صورت سی ام اس اختصاصی طراحی می شوند، است. برای پاسخ به این سوال می توان تفاوت آن ها را در موارد زیر نام برد:

  • هزینه و قیمت
  • سرعت پیاده سازی
  • سرعت وبسایت
  • پشتیبانی
  • منابع آموزشی در گوگل
  • امکانات مورد نظر 

اما بصورت کلی بسیاری از وبسایت ها امروزه توسط وردپرس راه اندازی می شوند و با وجود تمام قابلیت هایی که دارند، نیازی به طراحی بصورت اختصاصی ندارند. اما در طرفی بعضی از افراد قصد دارند بصورت صفر تا صد وبسایت کد نویسی شده که موضوع آن از نظر هزینه، مدت زمان و ساختار، کاملا متفاوت می باشد.

پشتیبانی پایدار وب

اگر پروژه طراحی وبسایت فروش گوشی موبایل خود را به سامانه پایدار واگذار کنید، می توانید از پشتیبانی با کیفیت و همه روزه ما بهره مند شوید. در صورتی که در هر قسمت از وبسایت نیاز به راهنمایی داشته باشید یا با چالشی برنامه نویسی مواجه شوید، می توانید از طریق تماس با ما، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

هزینه طراحی سایت فروش موبایل

برای بررسی قیمت  و هزینه طراحی سایت در فروشگاه اینترنتی موبایل، اول از همه شما نیاز دارید تا به این سوال پاسخ دهید: آیا به سی ام اس اختصاصی نیاز دارید یا خیر؟ این موضوع اولین تیک را برای مشخص کردن قیمت رقم می زند. از طرف دیگر ویجت ها و قابلیت های خاصی که برای سایت در نظر دارید مثل: داشتن فروم، اتصال به درگاه بانکی و مواردی این چنین، می تواند به قیمت طراحی سایت اضافه کند.

جمع بندی

طراحی سایت فروش موبایل و گوشی های همراه، از پر بازده ترین کسب و کار های اینترنتی می باشد که با هزینه های مختلفی صورت می گیرد. سامانه پایدار می تواند با راه اندازی یک وبسایت با کیفیت از نظر سرعت، قیمت و کاربردی بودن، کلیه قابلیت هایی که در نظر دارید را بر روی وبسایت شما پیاده سازی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت فروش موبایل چقدر است؟

قیمت طراحی سایت بر اساس ویژگی های مورد نظر، تعداد صفحات مورد نیاز،  استاتیک یا داینامیک بودن وبسایت و پشتیبانی آن تعیین می شود.

مهم ترین مزایای داشت یک وبسایت در این زمینه چیست؟

کسب در آمد از طریق فروش اینترنتی به عنوان مهم ترین مزیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل شناخته می شود.