سایت های مجله ای کم و بیش در سطح وب فارسی یا وب بین الملل، جایگاه بسیار ازشمندی دارند و طراحی این نوع سایت ها می تواند مزایای زیادی داشته باشد. طراحی سایت مجله ای برای بسیاری از افراد که در زمینه های تولید محتوا، خبرخوان، آموزشی و ... فعالیت دارند، بسیار کاربردی است. در این مقاله از سامانه پایدار وب قصد داریم در باره مزایا و روش های طراحی وب سایت مجله ای یا بلاگی بصورت کامل صحبت کنیم تا با دیدی باز، قدم در این مسیر گذاشته و از مزیت های مفید آن بهره مند شوید. 

وبسایت های مجله ای می توانند در حوزه های مختلفی فعالیت کنند و نکات مهمی که در این امر وجود دارد، توجه به سرعت وبسایت، طراحی، نحوه جذب کاربر و امنیت وبسایت می باشد. تجربه بالا در طراحی چندین سایت از مواردیست که می تواند باعث رشد و توسعه وبسایت شما در حوزه مجله ای شود. برای این کار انتخاب با خود شماست که از چه روشی برای داشتن سایتتان در سطح وب استفاده کنید.

طراحی سایت مجله ای بصورت رایگان

یکی از روش هایی که می توان وبسایت مجله ای خود را با آن تاسیس کرد، طراحی وبسایت بصورت رایگان می باشد. برای این کار شما نیاز به آگاهی از مبانی برنامه نویسی تحت وب خواهید داشت و با کمی مطالعه قادر هستید تا سایتتان را پیاده سازی کنید. روش های متعددی برای طراحی سایت مجله ای رایگان وجود داشته که برای مثال اگر کمی با وردپرس آشنا باشید، قادر هستید یک سایت معمولی را پیاده سازی کنید. 

البته باید در نظر داشته باشید که از یک سایت معمولی نمی توانید انتظارات بسیار بالایی داشته باشید و توقع هر قابلیت منحصر به فردی، اشتباه است. پیش از بررسی مباحث مهم در طراحی وب سایت ها در این سبک، بهتر است ابتدا هدف از داشتن سایت را بررسی کنید. آیا شما یک شرکت هستید یا یک شخص؟ قصدتان در آمد زاییست یا صرفا داشتن یک وبسایت. پاسخ به این سوالات می تواند کار شما را ساده تر کرده و سریع تر به هدف خود برسید.

معرفی وبسایت مجله ای


سایت های مجله ای عموما وب سایت هایی هستند که با تولید محتواهای متنوع، سعی در انتشار مطالب مفید برای کاربران خود دارند. حوزه های مختلفی در این زمینه در حال فعالیت روی سایت خود هستند و می توان از معروف ترین آنها موارد زیر را نام برد:

  • وبسایت های مجله ای در زمینه گردشگری
  • وبسایت های پزشکی
  • روانشناسی
  • آشپزی
  • خبری 
  • بازی و گیم

هزینه طراحی سایت مجله ای

هزینه طراحی وبسایت های مجله ای بستگی به نوع سایت، زبان برنامه نویسی، خدماتی که قصد ارائه کردن دارید و مواردی این چنین دارد. آیا شما قصد دارید به تنهایی طراحی سایت را انجام دهید یا آن را به یک شخص طراح یا سامانه پایدار وب واگذار کنید؟ همگی این موارد می توانید در تعیین نرخ و هزینه طراحی وبسایت تاثیر گذار باشد. برای بررسی دقیق تر محاسبه تعرفه و هزینه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در باره ارزان ترین تعرفه های طراحی وبسایت مجله ای راهنمایی کنند.

مزایای طراحی سایت مجله ای


خب می رسیم به مهم ترین بخش یعنی مزیت هایی که با طراحی یک وبسایت مجله ای می توان بدست آورد. طبیعتا هر هزینه و سرمایه گذاری که شما می کنید، در ازای کسب سود و در آمد می باشد. وبسایت های مجله ای می توانند با انتشار آگهی های تبلیغاتی در قالب محتوا و متن، از سایت ها و بیزینس های دیگر هزینه دریافت کرده و از این راه کسب در آمد کنند. 

همچنین بسیاری از سایت های مجله ای در قالب بخشی از وبسایت، خدمات خود را مثل خرید اشتراک ماهیانه ارائه می دهند و این یکی دیگر از روش های کسب در آمد از طراحی وبسایت مجله ای می باشد. بصورت کلی امروزه هر شخصی که در این زمینه فعالیت می کند، کانال های در آمد زایی متنوعی در مسیرش قرار می گیرد که می توان از آن بهره مند شد.

مدت زمان طراحی وبسایت مجله ای

سایتهای مجله ای یا وبلاگی، بر اساس زبان برنامه نویسی، قالب، تعداد صفحات و ویژگی های مد نظر، بازه ای بین 2 هفته تا 2 ماه ممکن است نیاز به زمان داشته باشند. این موضوع امری نسبی است و نمی توان زمان دقیقی اعلام کرد. برای محاسبه مدت زمان طراحی سایت مجله ای توصیه می کنم با ما تماس گرفته تا با هم به بررسی مواردی که نیاز دارید، پرداخته و هزینه و مدت زمان طراحی را مطلع شوید.

مشاوره رایگان طراحی سایت مجله ای

سایت های مجله ای که توسط سامانه پایدار طراحی شده اند، پیش از اقدام به انعقاد قرارداد رسمی، از طریق مشاوره رایگان می توانند کلیه اطلاعات لازم و شرایط را آگاه شوند. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده یا واتساپ سایت پایدار وب، با ما در تماس باشید.در سریع ترین زمان ما مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جمع بندی

سایت های مجله ای امروزه بخش عمده ای وبسایت ها را تشکیل داده اند که با روش های مختلفی طراحی و پیاده سازی می شوند. برای طراحی سایت های وبلاگی بهتر است تا با اصول برنامه نویسی تحت وب آشنا باشید و یک سایت با کیفیت، پر سرعت و امن را در سطح وب منتشر کنید تا کاربران از خدمات شما رضایت داشته باشند. برای دسترسی بیشتر به خدمات طراحی سایت و آگاهی از شرایط و هزینه های قادر هستید تا بصورت رایگان مشاوره سامانه پایدار را دریافت کرده و از مزایای طراحی سایت توسط ما بهره مند شوید.

سوالات متداول

طراحی سایت مجله ای چیست؟

طراحی وبسایت مجله ای یا وبلاگی، سایت هایی هستند که با هدف انتشار محتوا های مختلف در وبسایت طراحی می شوند.

هزینه طراحی سایت وبلاگی چقدر است؟

محاسبه هزینه طراحی وبسایت بستگی به نوع سایت، زبان برنامه نویسی استفاده شده، تعداد صفحات و طراحی مورد نظر دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها و تعرفه های طراحی وب سایت مجله ای با سامانه پایدار وب تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنیم.