شاید بسیار دیده باشید که امروزه عده زیادی از پزشکان اقدام به طراحی سایت و راه اندازی وبسایت برای کسب و کار خود کرده اند و بیشتر مشتریان خود را از آنجا مدیریت می کنند. طراحی سایت برای پزشکان و دکتر ها می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد و باعث افزایش مراجعین آنها و مواردی مثل نوبت دهی آنلاین و ... شود. امروزه با پیشرفت اینترنت و نقش بسیار مهمی که در زندگی مردم دنیا داشته است، کسب و کار های مختلفی به سمت تاسیس وبسایت قدم برداشته اند و بسیاری از کارها بصورت آنلاین انجام می شود. در این قسمت از مجموعه مقالات وبلاگ پایدار وب می خواهیم به توضیحاتی در باره طراحی سایت برای دکتران و پزشکان بپردازیم و بررسی کنیم که به چه مواردی نیاز داریم.

طراحی سایت دکتر چیست؟

زمانی که شما قصد راه اندازی سایت خود برای مدیریت مشتریان و نمایش آدرس و اطلاعات پزشکی خود دارید، باید کار را به متخصص و طراح وبسایت سپرده تا سایت شما را برایتان برنامه نویسی و طراحی کند. این مجموعه از اقدامات که از نظر گرافیکی، کد نویسی، بهینه سازی و مدیریت به بخش های مختلفی تقسیم می شود را طراحی سایت دکتر می نامند. پروژه های طراحی سایت را می توان به صورت برون سپاری به شرکت های طراحی سایت یا افرادی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند، واگذار کرد. این افراد در قبال تحویل یک وبسایت در حوزه کاریتان، از شما یک هزینه و مبلغی که ازش پیش تعیین می شود را دریافت می کنند. حالا بپردازیم به مزایای این کار که آیا ارزش دارد تا برای راه اندازی سایتمان هزینه کنیم یا خیر ! 

مزایای طراحی سایت دکتر

 

برای راه اندازی و طراحی سایت پزشکی می توانید به مزایای آن دقت لازم را داشته باشید تا بسنجید که برای شما ارزش دارد یا خیر. از جمله مهم ترین مزایای آن می توان به مواردی مثل: دسترسی آسان مراجعین به اطلاعاتی که قصد نمایش برای آنها را دارید مثل : زمان مراجعه، نحوه رزرو نوبت، هزینه ها و تعرفه ها  وخدماتی که بصورت کلی انجام می دهید. افزایش تعداد مراجعین به دلیل جستجو در گوگل و پیدا کردن سایت شما ( این کار نیاز به سئو شدن سایتتان دارد). قابلیت پرداخت اینترنتی هزینه ویزیت و درمان، مدیریت بهتر و در نتیجه بازدهی بسیار بالا برای کسب و کار شما می باشد. رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها بر بستر وبسایت فعالیت خواهند کرد و دیگر کسب و کار حضوری معنای چندانی نخواهد داشت، مگر مواردی که نیاز ضروی به مراجعه افراد دارد.

از کجا شروع کنیم؟

برای طراحی سایت پزشکی می توانید از طریق تماس با مشاوران ما در سامانه پایدار، اطلاعات لازم را دریافت کنید. مراحل به صورت کلی به این شکل است که سایتی که قصد راه اندازی آن را دارید انتخاب کرده و موارد و ویژگی هایی که در ذهن خود دارید را به ما اعلام می کنید. برنامه نویسان و طراحان ما در سریع ترین زمان پروژه شما را پیاده سازی و تحویل شما خواهند داد تا بتوانید از وب سایت خود استفاده کنید.

هزینه طراحی سایت پزشکی

هزینه طراحی سایت پزشکی کاملا بستگی به نوع وبسایت و پارامتر های متغییری که در آن نیاز است، دارد. برای محاسبه و بررسی قیمت و مشاهده تعرفه های ما می توانید با ما در تماس باشید تا بصورت کاملا دقیق و شفاف موارد را با هم بررسی کنیم. طراحی سایت را اگر بصورت شخصی انجام دهید و دانش برنامه نویسی لازم را داشته باشید، می توانید تنها با خرید یک هاست و یک دامنه آن را راه اندازی کرده و اقدام به کسب در آمد کنید. اگر وقت یا دانش آن را ندارید می توانید بصورت برون سپاری آن را به ما واگذار نمایید.

مدت زمان طراحی سایت پزشکی


برای اعلام زمان دقیق تحویل وبسایت به شما در حوزه پزشکی، باید بررسی کنیم که چه خصوصیاتی از سایتتان انتظار دارید و  دوست دارید چه محتوا و تصاویری به کاربرانتان نمایش دهید. اگر قصد دارید تا یک سامانه رزرو نوبت اینترنتی برای مطب خود داشته باشید، نیاز به صرف مدت زمان بیشتری نسبت به یک سایت معمولی داشته و همه این موارد را باید در نظر گرفت. بصورت کلی به دلیل تیم برنامه نویس ما، پروژه های طراحی سایت در سریع ترین زمان به شما تحویل داده می شود.

خدمات پایدار وب در طراحی سایت پزشکی

سامانه پایدار به دلیل تجربه بالا در طراحی وبسایت های مختلف در زمینه های: مجله ای، فروشگاهی، شخصی، کسب و کار و ... می تواند کلیه انتظارات شما از یک وبسایت را بر آورده کند. در بحث قیمت  وتعرفه ها نیز اقتصادی ترین پلن های طراحی سایت برای شما در نظر گرفته می شود که به نسبت رقبا هزینه های پایین تری را تعیین کرده ایم. از طرفی در هر زمان که نیاز به پشتیبانی از وبسایت داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی که به شما اعلام می شود، با ما در تماس باشید.

جمع بندی

طراحی سایت پزشکی برای دکتران در زمینه های مختلف مثل: ارتوپد، قلب، داخلی، زنان و زایمان، دندان پزشکی، رادیولوژی، روانپزشکی و ... امروزه می تواند باعث افزایش مراجعین شما شده و بازدهی کار شما را افزایش دهد. با درج قابلیت رزرو نوبت بصورت اینترنتی می توانید از تجمع و بی نظمی در مطب خود جلوگیری کرده و سبک کاری خود را ارتقا دهید. هزینه طراحی سایت برای حوزه پزشکی نیز بستگی به ویژگی و قابلیت هایی که از سایت خود انتظار دارید، خواهد داشت که می توانید آن را از ما پیگیری کنید.

سوالات متداول

مزایای طراحی سایت پزشکی در ایران چیست؟

راه اندازی سایت در ایران به دلیل هزینه های پایین طراحی سایت به نسبت خارج، بازدهی بسیار زیادی از نظر تعداد مراجعین، سازمان یافتن و افزایش نظم در سیستم کاری شما را خواهد داشت.

آیا تولید محتوا در طراحی سایت انجام می شود؟

برای راه اندازی وبسایت یک محتوا که شما به ما اعلام خواهید کرد، برایتان درج می کنیم، اما تولید محتوای مستمر نیاز به صرف هزینه و جذب نیرو دارد.