شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که به دنبال درآمدی بالا هستند. ما می‌خواهیم در این سایت روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید به وسیله آن درآمدی بالا داشته باشید. 

امروزه فروش محصول به صورت آنلاین و اینترنتی یکی از روش‌های کسب درآمد بسیار آسان و پر‌ درآمد است. شما با استفاده از ساخت یک اکانت در پیام‌رسان‌ها یا ساخت یک فروشگاه اینترنتی، می‌توانید به درآمد بالایی برسید و محصولات خود را از این روش بفروشید. اگر شما نیز از افرادی هستید که قصد فروش لباس را در فضای مجازی دارید، با سامانه پایدار وب همراه باشید تا با هم به کسب اطلاع از ساخت فروشگاه اینترنتی برای لباس بپردازیم.

برای سفارش طراحی سایت با طرح درخواستی کلیک کنید.

نکات قابل توجه برای ساخت فروشگاه اینترنتی لباس

 

اگر بخواهید یک سایت به عنوان فروشگاه اینترنتی برای لباس طراحی کنید باید نکاتی را در طراحی آن رعایت کنید. طراحی یک فروشگاه اینترنتی کاری بسیار آسان بوده که با کمی توجه در ساخت آن می‌توانید بهترین فروش لباس را از طریق فروشگاه اینترنتی داشته باشید. برای اینکه سایتی عالی طراحی کنید و در کم‌ترین زمان به کسب و کار خود رونق ببخشید باید به فونت، رنگ، تصاویری که در آن استفاده می‌کنید، ظاهر خوب و... دقت کافی داشته باشید.

ولی نکته‌ای که بیشتر توسط مشتریان و بازدید‌کنندگان مورد توجه قرار می‌گیرد، خرید بدون دردسر است. یعنی بیشتر مشتریان علاقه‌مند به سایت‌هایی هستند که پیچیدگی نداشته باشد و به راحتی بتوانند از فروشگاه اینترنتی لباس، خرید کنند. در ادامه چندین نکته در مورد ساخت فروشگاه اینترنتی برای لباس به شما ارائه می‌کنیم تا فروش خوبی داشته باشید و کسب و کار شما رونق داشته باشد؛ همچنین مشتریان با خرید از فروشگاه اینترنتی شما لذت برده و راضی باشند.

  1. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برند‌سازی را در اولویت ساخت فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید؛ چرا که بازدید‌کنندگان سایت به برند‌ها اطمینان بیش‌تری دارند.
  2. سعی کنید در طراحی سایت فروشگاهی از طرح‌های پیچیده دور بمانید و فروشگاه اینترنتی لباس خود را بسیار ساده بسازید تا مشتریان بتوانند  به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایند.
  3. روانشناسی رنگ‌ها را بشناسید تا از رنگ‌هایی استفاده کنید که مشتری را جذب کند.
  4. باید عناوین و توضیحاتی که در مورد لباس‌ها می‌دهید بسیار کامل، مختصر و واضح باشد.
  5. وقتی می‌خواهید عکس لباس را در فروشگاه اینترنتی خود ثبت کنید، از عکس‌های با کیفیت، منحصر‌به‌فرد و جذاب استفاده کنید.
  6. از زوایای مختلف لباس عکس گرفته و عکس‌ها را در فروشگاه اینترنتی لباس خود ثبت کنید.
  7. برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی لباس که باعث جلب اعتماد کاربران می‌شود، باید به جزئیات توجه کنید و سایت را بسیار حرفه‌ای بسازید.
  8. سعی کنید صفحه پرداخت را بسیار آسان طراحی کنید تا باعث پرش سایت نشود.
  9. دسترسی‌ها به منو را کاملا ساده و آسان ولی در عین حال جذاب طراحی کنید.
  10. یکی از ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی لباس موفق، داشتن آیتم مقایسه محصولات است. شما می‌توانید امکان مقایسه لباس‌ها را به مشتریان خود بدهید تا بتوانند ویژگی‌هایی مانند جنس، رنگ، مدل و.. لباس‌ها را با یک‌دیگر مقایسه و بهترین آن‌ها را خریداری کنند.


مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی برای لباس


اولین قدم برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی لباس، انتخاب نام برای فروشگاه اینترنتی است. شما می‌توانید نام مغازه لباس‌فروشی خود را به عنوان نام فروشگاه اینترنتی نیز انتخاب کرده یا از ایده‌های دیگر استفاده کنید. پس از انتخاب نام، باید به سراغ شرکت‌های ثبت دامنه بروید و یک دامنه بخرید. دامنه همان اسمی است که شما برای فروشگاه اینترنتی لباستان انتخاب کرده‌اید و کاربران با جست‌جوی آن در گوگل می‌توانند به فروشگاه لباس شما دسترسی پیدا کنند.

سپس باید برای فروشگاه اینترنتی لباس خود یک هاست خریداری کنید. هاست محلی است که در آن اطلاعات سایت شما قرار می‌گیرد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک هاست با کیفیت بخرید تا بتواند خدمات مناسبی ارائه دهد و همچنین از نظر پشتیبانی یا فنی مشکلی نداشته باشد. پس از انجام مرحله‌های بالا به اقدامات مهم طراحی فروشگاه اینترنتی لباس خواهید رسید که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

طراحی سایت

در اولین اقدام باید سایت خود را طراحی کنید. سایت فروشگاهی خود را باید طوری طراحی کنید که ساده و جذاب باشد؛ چرا که سایت شما نشانگر ویترین مغازه شما است. دقت کنید که باید سایت فروشگاهی خود را تا حد امکان ساده طراحی کنید تا پروسه خرید برای مشتریانتان امری ساده و امکان‌پذیر باشد. اگر وقت طراحی سایت فروشگاهی را نداشتید یا به هر دلیلی تمایل داشتید تا طراحی سایت فروشگاهی لباستان را به طراح بسپارید، می‌توانید از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای ذیل است:

  • وردپرس
  • اپن‌کارت
  • پرستاشاپ
  • مجنتو
  • جوملا و...

وردپرس از سیستم‌های مدیریت محتوایی پرمخاطب است و قابلیت‌های فراوانی نیز دارد.

راه‌ اندازی درگاه پرداخت

یکی از اقدامات مهم دیگر که باید پس از طراحی سایت فروشگاهی لباس انجام دهید، راه‌اندازی درگاه پرداخت است. ما به شما پیشنهاد می‌‌کنیم تا با کمک شرکت‌های واسط، درگاه‌ پرداخت راه‌اندازی کنید. به منظور راه‌اندازی درگاه پرداخت با استفاده از شرکت‌های واسط باید درصد مشخصی به عنوان کارمزد به شرکت‌های واسط بدهید و این شرکت‌ها برای فروشگاه اینترنتی لباس شما، درگاه پرداخت ارائه می‌کنند. 

روش دیگری نیز برای راه‌اندازی درگاه پرداخت وجود دارد. شما می‌توانید به صورت مستقیم به سراغ بانک‌ها بروید و مراحل حقوقی را با آنان طی کنید و قرارداد عقد کنید. برای راه‌اندازی درگاه پرداخت مستقیم بانکی باید نماد اعتماد الکترونیکی اخذ نمایید. اگر به هر دلیلی موفق به گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی نشدید می‌توانید از روش اول برای راه‌اندازهی درگاه‌ پرداخت استفاده کنید.

تبلیغات

پس از اینکه فروشگاه اینترنتی لباس خود را آماده و طراحی کردید باید تبلیغات انجام دهید. شما پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لباس باید فروشگاه اینترنتی، خود را به همه معرفی کنید تا مشتری زیادی داشته باشید. به منظور تبلیغات فروشگاه اینترنتی لباس، می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. همچنین می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی راه‌اندازی کرده و از این طریق فروشگاه اینترنتی خود را به دوستان و آشنایان و... معرفی کنید. روش دیگری نیز مد نظر ما بوده که آن هم ارسال ایمیل به افراد و معرفی فروشگاه اینترنتی به آنان است.

جمع بندی

ساخت فروشگاه اینترنتی می‌تواند برای افرادی که سرمایه خیلی زیادی برای راه‌اندازی فروشگاه‌های فیزیکی ندارند، روشی بسیار مناسب برای درآمد‌زایی باشد. در این مطلب سعی داشتیم تا مراحل ساخت فروشگاه آنلاین لباس را برای شما مطرح کنیم. اگر در خصوص فروشگاه اینترنتی لباس ایده یا تجربه‌ای دارید با ما به اشتراک بگذارید.