امروزه به دلیل راه‌اندازی کسب‌وکار‌ها در فضای مجازی، بسیاری از افراد درآمد خوبی از طراحی سایت دارند. پس از شیوع بیماری کرونا که تمام شرکت‌ها دست به طراحی سایت زدند درآمد طراحان سایت افزایش یافت. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری از طراحی وب سایت در ایران وجود دارند. می‌توان از محیط ساده‌ای مانند وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرده و درآمد زیادی به دست آورد. با ما همراه باشید.

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران

کسب‌وکارهای بسیار زیادی در کشور ما از طریق محیط وبسایت انجام می‌شوند. اگر شرکت‌های تجاری و حتی فروشگاه‌ها بخواهند درآمد مطلوبی داشته باشند، باید از یک سایت منحصر به فرد بهره گیرند. این باعث شده که افراد هزینه‌های زیادی برای طراحی سایت بپردازند. کسب درآمد دلاری در ایران از طریق سایت‌های مختلف انجام‌پذیر است. اگر بتوانید با برنامه‌نویسی‌های مختلف آشنا شده و مهارت زیادی کسب کنید، می‌توانید از یک درآمد خوب بهره‌مند شوید. 

طراحی سایت چگونه است؟

برای طراحی سایت باید با محیط‌های گوناگون طراحی آشنا شوید. هر یک از محیط‌ها ویژگی‌های خاصی برای طراحی داشته و نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شخصی‌سازی سایت وجود دارد. اگر بخواهید درآمد دلاری از طریق طراحی سایت به دست آورید باید اطلاعات خود را افزایش دهید. مهارت‌های گوناگونی که نیاز دارید شامل مهارت در ابزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و دانش برنامه‌نویسی است.

 برای اینکه بتوانید محیط داخلی سایت را طراحی کرده و قسمت‌های گرافیکی سایت را به خوبی طراحی کنید، نیاز به فتوشاپ دارید. زبان‌های برنامه‌نویسی و مهارت در سئو هم در رتبه سایت تاثیر زیادی داشته و برای بهینه‌سازی سایت نیاز هستند. پس از آموختن این مهارت‌ها باید تمرین زیادی انجام دهید تا بتوانید یک طراح خوب با درآمد دلاری شوید. 

میزان دستمزد طراح سایت


اگر مهارت کافی داشته باشید، می‌توانید به دستمزد خوبی برسید. میانگین دستمزد طراحان سایت مبلغی بین ۶۰ الی ۷۵ هزار دلار در طول سال است. در سایت‌های مختلف نیز درآمد طراحان متوسط است.‌ طراحی در سایت Glassdoor در سال حدودا ۵۳ هزار دلار درآمد دارد. سایت Payscale حدودا ۵۱ هزار دلار و طراحی در سایت Ziprecruiter نیز ۶۰ دلار درآمد دارد. افرادی که در سایت com فعالیت دارند هم سالیانه ۶۵ هزار دلار به دست می‌آورند. تخصص یک فرد طراح برای درآمد او اهمیت زیادی دارد. ‌هرچه بتوان سایتی منحصربه فرد را با ویژگی‌های خاص طراحی کرد درآمد بالاتری به دست می‌آید.

کسب درآمد از طریق محیط وردپرس


محیط وردپرس یکی از مشهورترین محیط‌های امروزی برای طراحی سایت است. بیشتر از ۴۵۰ میلیون سایت تا به امروز از طریق این محیط تولید شده‌اند. می توان با استفاده از محیط وردپرس به درآمد دلاری رسید. این محیط دسترسی آسانی داشته و آموزش آن بسیار راحت است. وردپرس سرعت بسیار بالایی دارد و می‌توان انواع سایت‌ها را با سرعت بالا و یک روزه از طریق آن طراحی کرد. امنیت بالای محیط وردپرس و رایگان بودن آن باعث شده که افراد زیادی این محیط را برای طراحی انتخاب کنند. با محیط وردپرس می‌توان به درآمد دلاری رسید.

کسب درآمد از طریق برنامه نویسی در وردپرس

برخی سایت‌ها نیاز به اضافه کردن افزونه دارند. این کار توسط دانش برنامه‌نویسی امکان‌پذیر است. افزونه‌ها باعث افزایش امکانات یک سایت می‌شوند. کسی که بخواهد سایت شخصی‌اش امکانات زیادی داشته باشد نیاز به افزونه دارد. طراح سایت می‌تواند درآمد خوبی از طریق افزونه‌ها به دست آورد. اگرچه برخی افزونه‌ها رایگان است اما برای شخصی‌سازی و به دست آمدن یک سایت ویژه باید هزینه‌های زیادی صرف شود. اگر طراح سایت بتواند روش حل یک مشکل را به افزونه تبدیل کند از طریق آنبه درآمد دلاری خوبی می‌رسد.

کسب درآمد دلاری از طریق طراحی قالب سایت وردپرس

اگر یک شخص توسعه‌دهنده و طراح سایت باشید با طراحی قالب وردپرس هم می‌توانید به درآمد دلاری برسید. شما نیازی به کدنویسی نداشته و می‌توانید از طریق مختلف انواع قالب‌ها را تولید کنید

مشاوره مرتبط

یکی دیگر از راه‌های درآمد دلاری از طریق طراحی سایت مشاوره و آموزش است. اگر شما تسلط کامل به محیط وردپرس داشته باشد می‌توانید آموزش‌های لازم را در اختیار کاربران قرار داده و هزینه‌هایی دریافت کنید. نه تنها در محیط وردپرس بلکه در تمامی محیط‌هایی که سایت با آن‌ها طراحی می‌شود، هم این گزینه امکان‌پذیر است. درآمد دلاری این روزها بسته به خلاقیت و مهارت شماست. از روش‌های زیادی می‌توانید برای دست‌یابی به درآمد بالا استفاده کنید.

کسب درآمد دلاری از طریق راه‌اندازی سایت

اگر شما به افرادی که سایت ندارند، توصیه کنید که برای خودشان یک سایت شخصی داشته باشند به درآمد خوبی می‌رسید. امروزه همه شرکت‌ها نیاز به سایت دارند. زمانی که شما پیشنهاد طراحی سایت را به افراد می‌دهید با رضایت آن‌ها همراه می‌شوید‌.

کسب درآمد دلاری از طریق شخصی ‌سازی قالب

شخصی‌سازی قالب به معنای طراحی سایت با شرایط خاص و ویژه است. قالبی مانند پونیشا یکی از قالب‌های شخصی در محیط وردپرس است. اگر شما یک توسعه‌دهنده وبسایت باشید می‌توانید از طریق این کار درآمد خوبی کسب کنید. ساخت قالب‌ها و طراحی شخصی آن‌هاکار آسانی نیست اما درآمد بالایی دارد.

درآمد دلاری با تولید محتوا

سایت‌های مختلف برای پیشرفت خود نیاز به محتواهای مطلوب دارند‌.‌ اگر بخواهیم رتبه سایت را در گوگل افزایش دهیم بهتر است، محتواهای غیرتکراری با قوانین امروزی را درون سایت قرار دهیم. این روزها تولید محتوا هم بازار خوبی پیدا کرده و کسب درآمد از طریق آن به راحتی انجام‌پذیر است. برای تولید محتوای سایت‌های خارجی نیاز به تسلط شما در زبان انگلیسی است. محتوای انگلیسی درآمد بیشتری نسبت به تولید محتوای فارسی برای شما دارد.

سخن پایانی

یکی از روش‌های درآمد دلاری در دنیای امروز استفاده از محیط‌های مختلف برای طراحی سایت است. می‌توان از طریق تولید محتوا برای سایت‌های گوناگون نیز به درآمد دلاری رسید. روش‌های مختلفی برای درآمد از طریق طراحی سایت وجود دارد که به آن‌ها اشاره کردیم. برای اینکه بتوانید به درآمد دلاری برسید باید مهارت خود را بسیار افزایش دهید. دنیای امروز پر از سایت‌هایی با شرایط مختلف شده است. اگر بتوانید یک طراحی منحصربه فرد داشته باشید، مسلما درآمد شما بیشتر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره درآمد دلاری با ما تماس بگیرید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در این زمینه به اشتراک بگذارید.